بررسی کادیلاک اسکالید AWD مدل ۲۰۱۵
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ



بررسی کادیلاک اسکالید AWD مدل ۲۰۱۵
نوشته شده در سه شنبه 11 شهريور 1393
بازدید : 130
نویسنده : hasan gholipour

توجیه جنرال‌موتورز برای این افزایش ابعاد و وزن (۲۶۶۲ کیلوگرم در مجموع برای 4WD تست شده)، بازنگری در مهندسی موتور ۶/۲ لیتری pushrod V8 با بلوک کوچک است. با بهینه‌سازی‌هایی مانند انژکتور سوخت مستقیم، قدرت خروجی موتور از ۴۰۳ به ۴۲۰ اسب‌بخار رسیده است و گشتاور نیز از ۵۶۵ به ۶۲۳/۶ نیوتن‌متر افزایش یافته است. همچنین عملکرد موتور در تست‌های سازمان حفاظت محیط زیست امریکا بهبود یافته است. اسکالید جدید در شهر مصرف سوختی برابر ۱۶/۸ لیتر و در جاده برابر ۱۱/۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد. این مصرف سوخت، تنها باید با شاسی‌بلندهای بزرگ در این کلاس مقایسه شود.

2015 Cadillac Escalade AWD

2015 Cadillac Escalade AWD


فائق آمدن بر اینرسی ناشی از یک واگن ۲۶۶۲ کیلوگرم (بدون محاسبه وزن وسایل و سرنشینان) مسئله چالش‌برانگیزی است. ولی در همین حال، پیشرانه ۶/۲ لیتری در هنگام سبز شدن چراغ از کسی عقب نمی‌ماند. اسکالید بزرگ در مدت ۶/۱ ثانیه از حالت ایستاده به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که برای یک خودرو با وزن نزدیک به ۳ تُن، آمار نسبتاً خوبی است. در همین حال، نسبت به نسل قبل ۰/۲ ثانیه چابک‌تر شده است.

2015 Cadillac Escalade AWD

2015 Cadillac Escalade AWD


گیربکس ۶ دنده اتوماتیک به شکلی بهینه از خروجی موتور ۶/۲ لیتری استفاده می‌کند. البته شاید اگر از گیربکس ۸ دنده اتوماتیک جنرال‌موتورز استفاده می‌شد، نتیجه بهتری را شاهد بودیم. ولی کمتر کسی می‌تواند از گیربکس ۶ دنده کنونی ناراضی باشد. به علاوه، باید گفت که استفاده از دکمه انتخاب دستی دنده‌ها چندان راحت نیست.

2015 Cadillac Escalade AWD Interior

2015 Cadillac Escalade AWD Interior


تکنولوژی به کار رفته در موتور شرایط پایداری را ایجاد کرده است؛ ولی چنین چیزی در مورد سیستم ترمز صادق نیست. وقتی خودرویی با این وزن سرعت بگیرد، نیروی اینرسی حرکتی زیادی تولید می‌شود. در نتیجه، سیستم ترمز اسکالید در عین حال که بهینه‌سازی شده، باز هم خودرو را از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر در مسافتی نزدیک به ۶۰ متر متوقف می‌کند؛ برای خودرویی که می‌خواهد خانواده و وسایل را جابجا کند، چنین عملکردی در ترمزگیری چندان مطلوب نیست.


اینرسی اثر خود را در دینامیک هندلینگ می‌گذارد. در بهینه‌سازی انجام شده برای سیستم تعلیق یک سختی لغزش قابل‌توجه مشاهده می‌شود که باعث بهبود کیفیت سواری اسکالید شده است و این واگن بزرگ در پیچ‌های سخت شرایط بهتری پیدا کرده است. در مجموع اسکالید از لحاظ دینامیکی در سیستم تعلیق و فرمان، رشد خوبی داشته است.


بیشتر از عملکرد اسکالید در شتاب و همین‌طور قابلیت یدک‌کشی ۳۶۷۴ کیلوگرمی، نقطه قوت این خودرو در طراحی داخل کابین‌اش است. در همین حال، طراحی بدنه ۲۰۱۵ با گوشه‌های تیز ما را به یاد کادیلاک دهه‌های پیش می‌اندازد.



:: برچسب‌ها: کادیلاک , , 2015 بررسی فنی و تخصصی , شاسی بلند , لوکس , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: